W sytuacji wystąpienia wady fizycznej towaru, mają Państwo prawo złożyć reklamację z tytułu rękojmi. Odpowiedzialność sprzedawcy za towar wynosi 24 mce od dnia jego zakupu.
Proces reklamacji:
1. Wypełnienie druku reklamacyjnego.
2. Wadliwy towar wysyłany jest przez nas do ekspertyzy.
3. W ciągu 14 dni od złożenia reklamacji jest ona rozpatrywana przez rzeczoznawcę.
4. Najpóźniej 14-tego dnia są Państwo informowani o zasadności reklamacji oraz o planowanym sposobie usunięcia wady (naprawa/wymiana/zwrot).
5. W najkrótszym możliwym czasie sklep wysyła informację o gotowości towaru/ekwiwalentu pieniężnego do odbioru w sklepie.
Aby zareklamować produkt w sklepie stacjonarnym, należy:
1. Przyszykować wadliwy produkt (oczyścić go z błota/piachu / itd.).
2. Zabrać ze sobą DOWÓD ZAKUPU (faktura/paragon/potwierdzenie płatności - jest to warunek obowiązkowy).
3. Przyjść w godzinach otwarcia sklepu:
Poniedziałek - Sobota 10:00 - 21:00
Sklep Salomon (CH Outlet Park)
ul. A.Struga 42/59
70-784 Szczecin
tel. +48 665 759 060
salomon.outletpark@gmail.com
Aby zareklamować produkt na odległość, należy:
1. Skontaktować się emaliowo ze sklepem: salomon.outletpark@gmail.com.
2. Wydrukować otrzymany formularz reklamacyjny i czytelnie go wypełnić, podając wszystkie dane kontaktowe, opis wady oraz ew. dane do przelewu.
3. Dokładnie i szczelnie zapakować reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz DOWODEM ZAKUPU (faktura/paragon/potwierdzenie zamówienia/potwierdzenie płatności - jest to warunek obowiązkowy).
4. Wysłać na poniższy adres:
Sklep Salomon (CH Outlet Park)
ul. A.Struga 42/59
70-784 Szczecin
tel. +48 665 759 060
salomon.outletpark@gmail.com
Koszt odesłania towaru do sklepu pozostaje po stronie klienta.