Reklamacje

W sytuacji wystąpienia wady fizycznej towaru, mają Państwo prawo złożyć reklamację z tytułu rękojmi. Odpowiedzialność sprzedawcy za towar wynosi 24 mce od dnia jego zakupu.

 

Proces reklamacji:

 

1. Wypełnienie druku reklamacyjnego.

2. Wadliwy towar wysyłany jest przez nas do ekspertyzy.

3. W ciągu 14 dni od złożenia reklamacji jest ona rozpatrywana przez rzeczoznawcę.

4. Najpóźniej 14-tego dnia są Państwo informowani o zasadności reklamacji oraz o planowanym sposobie usunięcia wady (naprawa/wymiana/zwrot).

5. W najkrótszym możliwym czasie sklep wysyła informację o gotowości towaru/ekwiwalentu pieniężnego do odbioru w sklepie.

 

 Aby zareklamować produkt w sklepie stacjonarnym, należy:

 

1. Przyszykować wadliwy produkt (oczyścić go z błota/piachu / itd.).

2. Zabrać ze sobą DOWÓD ZAKUPU (faktura/paragon/potwierdzenie płatności - jest to warunek obowiązkowy).

3. Przyjść w godzinach otwarcia sklepu:

 

Poniedziałek - Sobota       10:00 - 21:00

 

Sklep Salomon (CH Outlet Park)

ul. A.Struga 42/59

70-784 Szczecin

 

tel. +48 665 759 060

salomon.outletpark@gmail.com

 

Aby zareklamować produkt na odległość, należy:

 

1. Skontaktować się emaliowo ze sklepem: salomon.outletpark@gmail.com.

2. Wydrukować otrzymany formularz reklamacyjny i czytelnie go wypełnić, podając wszystkie dane kontaktowe, opis wady oraz ew. dane do przelewu.

3. Dokładnie i szczelnie zapakować reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz DOWODEM ZAKUPU (faktura/paragon/potwierdzenie zamówienia/potwierdzenie płatności - jest to warunek obowiązkowy).

4. Wysłać na poniższy adres:

 

Sklep Salomon (CH Outlet Park)

ul. A.Struga 42/59

70-784 Szczecin

 

tel. +48 665 759 060

salomon.outletpark@gmail.com

 

Koszt odesłania towaru do sklepu pozostaje po stronie klienta.